W dniach od 31 sierpnia do 2 września br. w Expo XXI w Warszawie odbyły się Targi Flower Expo Polska wraz z wystawą Zieleń to Życie. W tym roku organizator wyszedł naprzeciw polskim firmom. Po raz pierwszy utworzony został w biało-czerwonych barwach Polski Pawilon. Za jego organizację, a także komunikację na temat targów odpowiadała Agencja SIGMA.
POLSKI PAWILON to kilkudziesięciometrowe stoisko, w którym prezentowały się rodzime firmy. Można w nim było zarezerwować miejsce mniejsze niż w pozostałej części hali. Co za tym idzie, cena wynajmu była niższa.
W tym roku Polskie firmy jeszcze aktywniej uczestniczyły w targach, nie tylko zaprezentowały swoje produkty, ale tak jak firmy Plastiflora i Victoria, sponsorowały pokazy florystów. Plastiflora może pochwalić się również zwycięstwem w konkursie na najatrakcyjniejsze stoisko, zdobyła bowiem najwyższą nagrodę w tej kategorii – Złotego Wawrzyna.
Aktywnymi partnerami i ambasadorami wydarzenia, tak jak w zeszłym roku były: Holenderskie Stowarzyszenie Hurtowników (VGB), Agencja Public Relations SIGMA International, Ambasada Królestwa Niderlandów w Warszawie, Kuehne + Nagel, Stowarzyszenie Florystów Polskich (SFP), Floral Moments i Floribusiness.