Raj dla rodzin z dziećmi w Dolinie Stubai
Raj dla rodzin z dziećmi w Dolinie Stubai
14 stycznia 2022
Commvault
Eksperci Commvault z prognozami na 2022 rok: zwinność danych, chmury, cyberbezpieczeństwo, AI, Cyfrowe Twierdze…
26 stycznia 2022
Show all

Nowe marki w kwiatowym portfolio SIGMA International (Poland)

Fot. Hydrangea World

Od ponad 20 lat agencja PR SIGMA International (Poland) obsługuje klientów sektora ogrodniczego, ze szczególnym uwzględnieniem marek kwiatów ciętych i roślin doniczkowych. W 2022 do tego portfolio dołączyły dwie nowe marki.

Agencja przez kilkanaście lat reprezentowała w Polsce Biuro Kwiatowe Holandia, którego zadaniem jest promocja kwiatów ciętych i roślin doniczkowych oraz reprezentowanie niderlandzkich producentów, importerów oraz eksporterów działających w tym sektorze.

Aktualnie SIGMA International (Poland) współpracuje ze Stowarzyszeniem Niderlandzkich Producentów Chryzantem Just Chrys, dla którego od 2018 roku prowadzi działania PR i komunikacyjne, promujące chryzantemy cięte jako kwiaty na każdą okazję.

Od 2019 roku jednym z klientów agencji jest koncern Dümmen Orange, producent kwiatów ciętych i doniczkowych. W ramach tej współpracy SIGMA International (Poland) buduje świadomość luksusowej marki róż Avalanche+® wśród polskich konsumentów i branży florystycznej. Od 2020 roku w portfolio agencji znalazła się kolejna marka należąca do Dümmen Orange – Pina Colada, nowa odmiana chryzantemy.

Pod koniec 2021 roku do grona klientów agencji dołączyła organizacja skupiająca niderlandzkich producentów hortensji Hydrangea World, działająca na rzecz promocji roślin doniczkowych i ogrodowych. SIGMA International (Poland) będzie odpowiedzialna m.in. za działania public relations, czy promocję i komunikację w mediach społecznościowych.

To kolejny klient agencji z obszaru roślin doniczkowych. Od trzech lat SIGMA International (Poland) reprezentuje bowiem markę Air So Pure obejmującą szereg roślin o zdrowotnych właściwościach.

Współpracę nawiązano na podstawie rekomendacji. Działania dla klienta koordynować będą Anna Małcużyńska, dyrektorka agencji, oraz Anna Ziędarska, Account Manager.

W roku 2022 SIGMA International (Poland) rozpoczyna również współpracę z niderlandzką organizacją Always Kalanchoë, zrzeszającą producentów rośliny doniczkowej jaką jest kalanchoe.

Always Kalanchoë

Fot. Always Kalanchoë