Agencja przez kilkanaście lat reprezentowała w Polsce Biuro Kwiatowe Holandia, którego zadaniem jest promocja kwiatów ciętych i roślin doniczkowych oraz reprezentowanie niderlandzkich producentów, importerów oraz eksporterów działających w tym sektorze.
Aktualnie SIGMA International (Poland) współpracuje ze Stowarzyszeniem Niderlandzkich Producentów Chryzantem Just Chrys, dla którego od 2018 roku prowadzi działania PR i komunikacyjne, promujące chryzantemy cięte jako kwiaty na każdą okazję.
Od 2019 roku jednym z klientów agencji jest koncern Dümmen Orange, producent kwiatów ciętych i doniczkowych. W ramach tej współpracy SIGMA International (Poland) buduje świadomość luksusowej marki róż Avalanche+® wśród polskich konsumentów i branży florystycznej. Od 2020 roku w portfolio agencji znalazła się kolejna marka należąca do Dümmen Orange – Pina Colada, nowa odmiana chryzantemy.
Pod koniec 2021 roku do grona klientów agencji dołączyła organizacja skupiająca niderlandzkich producentów hortensji Hydrangea World, działająca na rzecz promocji roślin doniczkowych i ogrodowych. SIGMA International (Poland) będzie odpowiedzialna m.in. za działania public relations, czy promocję i komunikację w mediach społecznościowych.
To kolejny klient agencji z obszaru roślin doniczkowych. Od trzech lat SIGMA International (Poland) reprezentuje bowiem markę Air So Pure obejmującą szereg roślin o zdrowotnych właściwościach.
Współpracę nawiązano na podstawie rekomendacji. Działania dla klienta koordynować będą Anna Małcużyńska, dyrektorka agencji, oraz Anna Ziędarska, Account Manager.
W roku 2022 SIGMA International (Poland) rozpoczyna również współpracę z niderlandzką organizacją Always Kalanchoë, zrzeszającą producentów rośliny doniczkowej jaką jest kalanchoe.