Doradztwo strategiczne

Doradztwo strategiczne

Przekazy dotyczące firm, produktów i projektów przygotowujemy z punktu widzenia odbiorców. Doradzamy jak maksymalizować efekty i minimalizować koszty strategicznych działań komunikacyjnych. Wiemy jak budować informacje i jak przygotować działania, które gwarantują sukces.

Komunikacja zintegrowana

Komunikacja zintegrowana

Traktujemy komunikację w sposób kompleksowy pamiętając o strategicznych celach naszych klientów. Reagujemy szybko i sprawnie, a nasze przekazy trafiają do odbiorców przy użyciu wielu precyzyjnie dobranych kanałów i narzędzi.

Komunikacja korporacyjna

Komunikacja korporacyjna

Budujemy pozytywny wizerunek firm i organizacji prezentując ich działalność, istotne wydarzenia i osiągnięcia. Zarządzamy reputacją firm: od audytu wstępnego poprzez przygotowanie strategii komunikacji, aż po jej sprawną i skuteczną realizację. W imieniu i interesie klienta utrzymujemy relacje z mediami, liderami opinii, ekspertami, społecznością lokalną, środowiskiem biznesowym oraz politycznym. Przygotowujemy kluczowe informacje dotyczące firmy i jej wizerunku: opisy, hasła, slogany, corporate identity.

Komunikacja produktowa

Komunikacja produktowa

Wprowadzamy na rynek nowe produkty i wspieramy komunikacyjnie już istniejące. Przygotowujemy strategię, dobieramy skuteczne narzędzia i kanały komunikacji, dbając o optymalizację budżetu. Promujemy produkty eksponując ich zalety.

Komunikacja marki

Komunikacja marki

Budujemy wizerunek marki dbając o wzrost jej wartości i zwiększenie rozpoznawalności. Planujemy działania tak, by stale umacniały pozycję brandu względem konkurencji.

Personal PR

Personal PR

Kreujemy wizerunek osób zajmujących wyższe stanowiska w firmach – przywódców biznesu i menedżerów. Dbamy o ich rozpoznawalność, obecność w mediach i na wybranych wydarzeniach oraz o utrzymywanie dobrych relacji z wybranymi grupami docelowymi. Pozycjonujemy ich jako liderów opinii i ekspertów w danej dziedzinie. Przygotowujemy do godnego reprezentowania firmy podczas wystąpień publicznych. Podpowiadamy jak formułować myśli i poglądy, by słowem zwyciężać wszystkie walki.

Komunikacja w nowych mediach

Komunikacja w nowych mediach

Prowadzimy dla naszych klientów kompleksową komunikację w Internecie. To złożone, ale wdzięczne i skuteczne narządzie komunikacji. Docieramy z komunikatami do użytkowników mediów społecznościowych, czytelników blogów, osób aktywnych na forach, a także zwykłych użytkowników Internetu. Budujemy społeczności, angażujemy, słuchamy, odpowiadamy i szybko reagujemy w przypadku nieoczekiwanych kryzysów. Na potrzeby social media tworzymy unikalny kontent, który zapada w pamięć. Pilnie śledzimy zmieniające się trendy, techniki oddziaływania i potrzeby internautów.

Public Affairs

Public Affairs

Właściwie zarządzana sfera Public Affairs ma kluczowe znaczenie dla budowy wizerunku firmy i jej emocjonalnego odbioru przez bliższe i dalsze otoczenie zewnętrzne.
Doradzamy firmom jak budować i utrzymywać dobre relacje ze sferą publiczną. Monitorujemy procesy legislacyjne, zacieśniamy stosunki z władzami, analizujemy i kreujemy relacje z otoczeniem firmy i dbamy o skuteczne ich utrzymywanie.

Komunikacja wewnętrzna

Komunikacja wewnętrzna

Sprawny przepływ informacji wewnątrz firmy jest dzisiaj jednym z ważniejszych elementów funkcjonowania przedsiębiorstwa. W istotny sposób wpływa ona na poziom satysfakcji pracowników, ich lojalność wobec pracodawcy oraz relacje zarządu z zatrudnionymi.
Wspieramy naszych klientów w przygotowaniu, wdrożeniu i realizacji strategii komunikacji wewnętrznej. Tworzymy komunikaty, wybieramy odpowiednie kanały i narzędzia dotarcia oraz ustalamy częstotliwość przekazywania informacji. Komunikacja wewnętrzna jest jednym z najważniejszych elementów prawidłowego funkcjonowania całego przedsiębiorstwa.

Komunikacja kryzysowa

Komunikacja kryzysowa

W sytuacjach kryzysowych działamy natychmiastowo i precyzyjnie. Naszym nadrzędnym celem jest złagodzenie szkodliwości negatywnej informacji, maksymalne ograniczenie czasu jej funkcjonowania w przestrzeni publicznej i płynne przejście do odbudowy pozytywnego wizerunku. Z powodzeniem przeprowadziliśmy naszych klientów przez wydarzenia kryzysowe w ponad 100 skomplikowanych przypadkach.

Employer branding

Employer branding

Wiemy jak dużym wyzwaniem dla firm jest przyciągnięcie i utrzymanie kompetentnych, ambitnych i doświadczonych pracowników. Od lat wspieramy firmy w budowaniu marki pracodawcy i pozyskiwaniu najlepszych kandydatów. Przygotowujemy komunikaty dotyczące zatrudnienia, motywowania zespołu, systemu świadczeń pozapłacowych, kultury organizacji, zarządzania różnorodnością oraz wszelkich zmian kadrowych.

CSR

CSR

Opracowujemy strategie Corporate Social Responsibility oraz Corporate Social and Environmental Responsibility. Inicjujemy i prowadzimy kampanie społeczne, edukacyjne oraz działania w zakresie programów wolontariatu pracowniczego. Rekomendujemy formy wspierania organizacji pozarządowych i współpracy z nimi oraz promujemy realizowane działania.

Kampanie społeczne i edukacyjne

Kampanie społeczne i edukacyjne

Opracowujemy strategie i scenariusze kampanii, dobieramy narzędzia, grupy docelowe oraz kanały dotarcia, a także partnerów akcji. Zajmujemy się ich kompleksową realizacją. Potrafimy uzyskać akceptację otoczenia dla celów, koncepcji i organizatorów akcji.

Organizacja wydarzeń specjalnych i eventów

Organizacja wydarzeń specjalnych i eventów

Zajmujemy się kompleksową organizacją wydarzeń specjalnych. Tworzymy koncepcje oraz scenariusze i czuwamy nad prawidłowym przebiegiem tych wydarzeń. Od lat współpracujemy z najlepszymi i sprawdzonymi dostawcami. Zajmujemy się pełną logistyką eventu, ale również pozyskaniem patronatów, zaproszeniem liderów opinii, gwiazd i celebrytów oraz medialnym nagłośnieniem wydarzenia. Uważamy, że dobrze zaplanowane i zrealizowane wydarzenie to idealne narzędzie budowania pozytywnego wizerunku firmy w oczach klientów, partnerów i pracowników.

Szkolenia medialne i z zakresu wystąpień publicznych

Szkolenia medialne i z zakresu wystąpień publicznych

Uczymy naszych klientów jak efektywnie występować przed kamerą, utrzymywać relacje z mediami, dokonywać skutecznej autoprezentacji i panować nad emocjami podczas wystąpień publicznych. Szkolenia polegają na teoretycznym i praktycznym poznaniu nowoczesnych reguł autoprezentacji, komunikowania się i kreowanie wizerunku osób oraz organizacji. Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych trenerów i podzielone są na dwie wzajemnie uzupełniające się części – teoretyczną, podczas której uczestnik zdobywa wiedzę dotyczącą najważniejszych obszarów niezbędnych do wystąpienia oraz praktyczną polegającą na ćwiczeniach w zaaranżowanym studiu telewizyjnym i omówieniu nagranych przez operatora wystąpień.