Jubileuszowy Rok Wazowski 2019 w otoczeniu królewskich kwiatów
12 grudnia 2019
Krajowa Ankieta Florysty
Krajowa Ankieta Florysty. Nareszcie badanie sektora kwiatowego w Polsce
3 lutego 2020

SIGMA International (Poland) dla kwiatowej power brand

Chryzantema Pina Colada

Chryzantema Pina Colada, logotyp marki

SIGMA International (Poland) rozpoczyna trzecią już dekadę świadczenia usług PR dla branży kwiatowej. Od początku roku agencja wdraża komunikację nowej marki chryzantem od Dümmen Orange. Pina Colada to powstała po trzech latach prac odmiana, z którą ten holenderski koncern wiąże szczególne plany.

Marka ta już teraz pozycjonowana jest bowiem jako power brand, wyjątkowo silna pozycja w ofercie tego wiodącego producenta kwiatów ciętych na świecie. Działania SIGMA International (Poland) dla brandu Pina Colada w Polsce obejmą między innymi budowę jej świadomości, media relations, aranżację obecności eventowej, współpracę z influencerami i komunikację w mediach społecznościowych. Za koordynację projektu odpowiadać będą Dyrektorka agencji, Anna Małcużyńska oraz Dawid Krążyński, Account Manager.

To jeden z wielu projektów SIGMA International (Poland) w szeroko pojętej branży kwiatów i roślin. Agencja specjalizuje się w komunikacji sektora w Polsce od 2000 roku, a portfolio jej klientów tworzą między innymi Dział rolny Ambasady Królestwa Niderlandów w Polsce, targi Flower Expo Polska, Biuro Kwiatowe Holandia, stowarzyszenia producentów gwiazdy betlejemskiej czy chryzantem, marka oczyszczających powietrze roślin doniczkowych Air So Pure, czy inny brand koncernu Dümmen Orange, luksusowe róże Avalanche+®.